fbpx

Kostomlægning

Vil du gerne omlægge din kost og tabe dig uden restriktioner og afsavn?

Så er du kommet til det helt rette sted!

Du får et redskab der er konkret, simpelt og enkelt og dermed rigtig nemt at tilpasse din hverdag. Du spiser, hvad du plejer og hvad du kan lide, måske blot i nogle andre mængder.

Med et forløb hos mig får du en dedikeret kostvejleder, hvor du kan føle dig fuldstændig tryg

Du får ikke et quickfix men derimod støtte og guidelines til kostomlægning, så du taber dig i dit rette tempo uden sult og afsavn.

Det skal være så nemt for dig som muligt, for jeg tror, at vejen til et varigt vægttab indebærer, at det også er realistisk, at leve efter, når kiloene er tabt – og her hjælper det altså ikke med restriktioner, og mad vi ikke plejer at spise. Men du får selvfølgelig stadig en kostplan til 14 dage med opskrifter, som du kan bruge – det gør jo ikke noget at blive inspireret 🙂

VICTU er din vej til et varigt vægttab!

Når vi har vores første konsultation, snakker vi om, hvad du plejer at spise, hvad dine ønsker for vægttab er, og du får lavet en kropsanalyse.
Du får udleveret en Sensebog med opskrifter, kostdagbog, kostplan og så får du også mine opskrifter.

Jeg gennemgår Sense principperne, så du kan gå i gang med det samme, når du går ud af døren 🙂

Vi taler desuden også om, hvad dine ønsker for vægttab er, og hvad du kan forvente.

Kostvejledningen foregår hos mig i Fløng (Hedehusene), men kan også foregå hjemme hos dig, hvis det passer bedre ind i din hverdag.

Spis dig slank med helt almindelig mad

Er du af den opfattelse at kostomlægning er besværligt, dyrt og kræver en masse underlige varer, der er svære at få fat i?
Tænker du, at du skal lave noget helt andet mad til dig selv end resten af familien fordi din oplevelse er, at vægttab ikke hænger sammen med resten af familiens mad?

Så vil jeg starte med at fortælle dig, at du tager fejl! Og gudskelov for det 🙂

Du kan sagtens spise den mad, som du plejer – du får blot et redskab til, hvordan du kan fordele maden, så du får et stabilt blodsukker, føler dig mæt og så vil du også være i kalorieunderskud og dermed vil vægten også gå nedad.

Det kan være, at der skal indtages flere grøntsager og mindre stivelse end tidligere, men du behøves absolut ikke at lave særmad til dig selv.

Hvis du dog alligevel synes, at det er fedt at blive inspireret til nye retter og godt kan lide at følge en kostplan, skal du vide, at du får masser af opskrifter med, når du køber et forløb, og du får desuden også en kostplan til 14 dage, så det er nemt at gå igang.